söndag

Jeppos eget bryggeri

God lördagskväll!

Förkylningen har slagit till ordentligt och jag fryser. Hoppas bara att jag inte får feber, vill att det ska gå om så jag kan börja rida igen. Har legat i sängen största delen av dagen och vilat, är så trött av förkylningen.

Men har gjort något ikväll åtminstone. Var på öppet hus till jeppos egna ölbryggeri som hade lansering av sin öl idag, Keppo bryggeri. Bara ca 1-1,5 km härifrån. Var nog riktigt fint där inne måste jag säga, inte alls som man föreställer sig när man ser det från utsidan, det är byggt i ett gammalt fähus. Sen var jag chaffis åt föräldrarna som skulle på pubkväll och smaka jeppos egna öl här i byn. Kan väl inte påstå att jag var road direkt, jag var trött, frös och kände mig allmänt slut i kroppen. Nåjaa, smakbiten (typ som en hamburgare men med lördagskorv istället för biff) var god och också kvällens höjdpunkt. Vi var inte där så länge, en 1 typ.

Imorgon kommer det mera inlägg om och bilder från Kroatien.
 Nu ska jag snart börja ta natten, Go'natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar