söndag

Börjar komma tillbaka till formen

God kväll

Frånvaron här syns ganska tydligt, men har varit så trött senaste tiden och har haft två riktigt dåliga dagar psykiskt. Sov inget natten till igår och hade sån ångest att jag inte visste hur jag skulle vara. Var så slut också så orkade inget annat än att ligga i sängen. Men efter ett välbehövligt samtal igår kväll så blev allt så mycket bättre. Kan inte beskriva hur skönt det är att kunna prata normalt igen från min sida, utan att en massa känslor väller upp. Att kunna vara kompisar.
Idag har jag mått mycket bättre psykiskt. Har lite ångest fortfarande, det ger sig inte sådär bara, och antar att det är såhär det kommer vara nu tills jag är helt återställd, det kommer de sämre dagarna då jag mår riktigt dåligt utan orsak. Men skönt nu när det är bättre idag. Sov också 12h inatt vilket var sååå skönt.Är fortfarande ordentligt trött i kroppen, men så är det, mår man dåligt psykiskt och har en riktigt dålig dag slår det ut en. Men har varit i stallet idag och fixat egna hinderstöd. Måste säga att de blir riktigt bra, hittade inspiration på nätet. Och vädret idag har varit underbart! Riktigt skönt att pyssla på där ute har det varit.

Nä, nu är jag så trött så ska försöka sova. Hoppas på att vara pigg imorgon. Då kommer bloggningen att fortsätta som vanligt hoppas jag och fortsättningen om kroatienresan kommer. Ha det så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar